Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL do Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSAL
0 (0)
Kod produktu:
097-760
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
097-760
Jednostka:
szt
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
3615,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSAL
0 (0)
Kod produktu:
095-760
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
095-760
Jednostka:
szt
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
3863,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSAL
0 (0)
Kod produktu:
097-765
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
097-765
Jednostka:
szt
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
4412,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSAL
0 (0)
Kod produktu:
095-765
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
095-765
Jednostka:
szt
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
5082,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze