Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA do Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Fiat PUNTO EVO (199_) 1.6 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.10 - 2012.02) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8LH 366 080-431
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LH 366 080-431
Norma emisji spalin:  Euro 5
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Do transportu bliskiego o dalekobieżnego
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8LG 366 070-431
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LG 366 070-431
Norma emisji spalin:  Euro 5
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  W przeważającej mierze ruch dalekobieżny
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze