Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator MAXGEAR do Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12)

Akumulator YUASA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) YUASA
Akumulator VARTA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) VARTA
Akumulator CENTRA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) CENTRA
Akumulator BOSCH Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) BOSCH
Akumulator EXIDE Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) EXIDE
Akumulator BANNER Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) BANNER
Akumulator IPARTS Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) IPARTS
Akumulator MAXGEAR Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) MAXGEAR
Akumulator CONTINENTAL Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) AUTOPART
Akumulator COMLINE Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) COMLINE
Akumulator ENERGIZER Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) ENERGIZER
Akumulator ERA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) ERA
Akumulator EUROREPAR Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) EUROREPAR
Akumulator HART Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) HART
Akumulator IPSA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) IPSA
Akumulator JPN Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) NPS
Akumulator VDO Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) VDO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.5 (8)
Kod produktu:
85-0004
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

4.5 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
85-0004
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Prąd rozruchu wg EN [A]:  760
Akumulator:  Akumulator EFB
Akumulator:  Biegun dodatni z prawej
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  650
Do 100 dni na zwrot
492,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

MAXGEAR
4.5 (8)
Kod produktu:
85-0006
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

4.5 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
85-0006
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Długość [mm]:  315
Szerokość [mm]:  175
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Prąd rozruchu wg EN [A]:  800
Akumulator:  Akumulator EFB
Akumulator:  Biegun dodatni z prawej
Rodzaj bieguna:  STD
Akumulator:  Bez wskaznika napełnienia
Akumulator:  Bezobsługowy
Pojemność akumulatora [Ah]:  80
DIN / ISO:  L04
Położenie biegunów:  DX
Do 100 dni na zwrot
546,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >
Akumulator bez żadnych tajemnic!

Akumulator bez żadnych tajemnic!

Akumulator to rodzaj magazynu prądu. Jego zasoby są wykorzystywane przede wszystkim do rozruchu jednostki napędowej. Kluczowa rola sprawia, że kierowcy nie mogą zapominać o kontroli jego stanu. Wszelakie zaniedbania doprowadzą do awarii baterii, a tym samym unieruchomienia samochodu. Zobaczcie jak maksymalnie wydłużyć jej życie.

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze