Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator IPSA do Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05)

Akumulator CENTRA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) CENTRA
Akumulator JENOX Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) JENOX
Akumulator BOSCH Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) BOSCH
Akumulator VARTA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) VARTA
Akumulator IPARTS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) IPARTS
Akumulator BANNER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) BANNER
Akumulator EXIDE Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) EXIDE
Akumulator YUASA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) YUASA
Akumulator CONTINENTAL Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) CONTINENTAL
Akumulator ERA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) ERA
Akumulator MAXGEAR Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) MAXGEAR
Akumulator ENERGIZER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) ENERGIZER
Akumulator AUTOPART Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) AUTOPART
Akumulator COMLINE Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) EUROREPAR
Akumulator FAST Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) FAST
Akumulator HART Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) HART
Akumulator IPSA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) IPSA
Akumulator JPN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) MAGNETI MARELLI
Akumulator MAPCO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) MAPCO
Akumulator MASTER-SPORT Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) MASTER-SPORT
Akumulator NPS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) NPS
Akumulator SAKURA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) SAKURA
Akumulator VDO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) VDO
Akumulator VEMO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.02 - 2013.05) VEMO
Producent:IPSA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TME65
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TME65
Prąd rozruchu wg EN [A]:  600
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  65
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  18,8
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TMSG70
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TMSG70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  680
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  19,5
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TM70
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TM70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  570
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TM75P
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TM75P
Prąd rozruchu wg EN [A]:  720
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  75
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  16,9
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
TMSG65
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TMSG65
Prąd rozruchu wg EN [A]:  650
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  65
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  18,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Jakie akcesoria przydadzą się w przypadku problemów z akumulatorem?

Jakie akcesoria przydadzą się w przypadku problemów z akumulatorem?

Niewiedza względem samochodu potrafi być bardzo kosztowna. Niesprawny akumulator jest tego doskonałym przykładem. Należy uświadomić sobie, że niedziałający akumulator nie zawsze oznacza wyeksploatowanie tego podzespołu i zakup nowej baterii.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Co jest powodem usterek akumulatora?

Co jest powodem usterek akumulatora?

Naprawdę niewielka liczba kierowców, która na co dzień korzysta z samochodu, ma świadomość tego, że nieprawidłowa eksploatacja samochodu znacznie skraca żywotność wielu podzespołów, w tym akumulatora. Podpowiadamy, co może być przyczyną awarii akumulatora.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze