Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie)

Akumulator VARTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VARTA
Akumulator BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BOSCH
Akumulator YUASA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) YUASA
Akumulator EXIDE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EXIDE
Akumulator IPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) IPARTS
Akumulator CENTRA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) CENTRA
Akumulator CONTINENTAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AUTOPART
Akumulator BANNER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BANNER
Akumulator ENERGIZER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ERA
Akumulator EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Akumulator MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator MASTER-SPORT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MASTER-SPORT
Akumulator MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAXGEAR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277267
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Akumulator

Jakie akcesoria przydadzą się w przypadku problemów z akumulatorem?

Jakie akcesoria przydadzą się w przypadku problemów z akumulatorem?

Niewiedza względem samochodu potrafi być bardzo kosztowna. Niesprawny akumulator jest tego doskonałym przykładem. Należy uświadomić sobie, że niedziałający akumulator nie zawsze oznacza wyeksploatowanie tego podzespołu i zakup nowej baterii.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Co jest powodem usterek akumulatora?

Co jest powodem usterek akumulatora?

Naprawdę niewielka liczba kierowców, która na co dzień korzysta z samochodu, ma świadomość tego, że nieprawidłowa eksploatacja samochodu znacznie skraca żywotność wielu podzespołów, w tym akumulatora. Podpowiadamy, co może być przyczyną awarii akumulatora.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze