Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator MAXGEAR do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie)

Akumulator VARTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VARTA
Akumulator BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BOSCH
Akumulator YUASA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) YUASA
Akumulator EXIDE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EXIDE
Akumulator IPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) IPARTS
Akumulator CENTRA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) CENTRA
Akumulator CONTINENTAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AUTOPART
Akumulator BANNER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BANNER
Akumulator ENERGIZER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ERA
Akumulator EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Akumulator MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator MASTER-SPORT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MASTER-SPORT
Akumulator MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 4-matic (238.366) coupe 333KM, 245kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAXGEAR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.5 (8)
Kod produktu:
85-0007
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

4.5 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
85-0007
Jednostka:
szt
Akumulator:  Biegun dodatni z prawej
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  95
Prąd rozruchu wg EN [A]:  850
Długość [mm]:  353
Szerokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Rodzaj bieguna:  1
Położenie biegunów:  0
Akumulator:  Akumulator EFB
Do 100 dni na zwrot
599,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >
Jak dobrać akumulator?

Jak dobrać akumulator?

Późną jesienią i wczesną zimą, gdy znacznie spada temperatura otoczenia wielu kierowców zaczyna obserwować problemy z instalacją elektryczną swoich pojazdów. Najczęściej jest to utrudniony czy wręcz niemożliwy rozruch. W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za nowym akumulatorem, gdyż ładowanie starego przy pomocy prostownika to tylko doraźne rozwiązanie.

czytaj więcej >
Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze