Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator ENERGIZER do Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10)

Akumulator YUASA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) YUASA
Akumulator VARTA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) VARTA
Akumulator IPARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) IPARTS
Akumulator BOSCH Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BOSCH
Akumulator EXIDE Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) EXIDE
Akumulator CENTRA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) CENTRA
Akumulator ERA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) ERA
Akumulator AUTOPART Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) AUTOPART
Akumulator COMLINE Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) COMLINE
Akumulator ENERGIZER Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) ENERGIZER
Akumulator HART Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HART
Akumulator IPSA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MASTER-SPORT
Akumulator NPS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) NPS
Producent:ENERGIZER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGIZER
4.3 (6)
Kod produktu:
EP68J
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

4.3 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGIZER
Kod:
EP68J
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  68
Prąd rozruchu wg EN [A]:  550
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B01
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  220
Długość [mm]:  261
Do 100 dni na zwrot
389,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Już przy pierwszych oznakach nadchodzącej zimy każdy kierowca powinien zaopatrzyć się w zestaw akcesoriów, które właśnie zimą niezwykle zyskują na znaczeniu. W skład takiego zestawu wchodzić powinna skrobaczka, mała zmiotka, preparaty do rozmrażania zamków oraz – koniecznie – dobrej jakości kable rozruchowe. Takie kable potrafią uratować z poważnej opresji, pod warunkiem, że wiemy, jak się nimi posłużyć.

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >
Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze