Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator JENOX do Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12)

Akumulator VARTA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VARTA
Akumulator BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BOSCH
Akumulator YUASA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) YUASA
Akumulator ERA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ERA
Akumulator CENTRA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CENTRA
Akumulator IPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) IPARTS
Akumulator JENOX Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) JENOX
Akumulator ENERGIZER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ENERGIZER
Akumulator EXIDE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) EXIDE
Akumulator HART Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HART
Akumulator CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CONTINENTAL
Akumulator MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAXGEAR
Akumulator AUTOPART Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AUTOPART
Akumulator BANNER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BANNER
Akumulator COMLINE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) EUROREPAR
Akumulator FAST Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FAST
Akumulator IPSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) IPSA
Akumulator JPN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) NPS
Akumulator VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VEMO
Producent:JENOX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JENOX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
046620
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JENOX
Kod:
046620
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  440
Położenie biegunów:  0
Masa napełnionego [kg]:  11,6
Długość [mm]:  207
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Akumulator:  Z uchwytami
Akumulator:  Ze wskaYnikiem stanu naładowania
Pojemność akumulatora [Ah]:  45
Technika połączeń:  T1
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

JENOX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
052620
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JENOX
Kod:
052620
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  52
Prąd rozruchu wg EN [A]:  520
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  207
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Do 100 dni na zwrot
263,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Już przy pierwszych oznakach nadchodzącej zimy każdy kierowca powinien zaopatrzyć się w zestaw akcesoriów, które właśnie zimą niezwykle zyskują na znaczeniu. W skład takiego zestawu wchodzić powinna skrobaczka, mała zmiotka, preparaty do rozmrażania zamków oraz – koniecznie – dobrej jakości kable rozruchowe. Takie kable potrafią uratować z poważnej opresji, pod warunkiem, że wiemy, jak się nimi posłużyć.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Jak uruchomić auto z rozładowanym akumulatorem?

Bezpieczne uruchamianie auta z rozładowanym akumulatorem bez pożyczania prądu?

Rozładowany akumulator to problem kojarzony przede wszystkim z zimą i panującymi wówczas niskimi temperaturami, jednak równie dobrze może zaskoczyć nas w trakcie upalnego lata. Za najlepsze rozwiązanie w takim przypadku zwykło się uznawać podpięcie się do akumulatora innego samochodu. Co jednak, gdy w okolicy nie ma nikogo lub zwyczajnie nie mamy przy sobie przewodów rozruchowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze