Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP do Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12)

Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) ASHIKA
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) JAPANPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu JAPKO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) JAPKO
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) LUCAS
Producent:IJS GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IJS GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-1242FK
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IJS GROUP
Kod:
40-1242FK
Jednostka:
KPL
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Ilość ogniw łańcucha:  96
Ilość ogniw łańcucha:  114
Do 100 dni na zwrot
1222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu? Kup u nas nawet 40% taniej

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?

Rozrząd napędzany łańcuchem ulega zerwaniu bardzo rzadko. Jednak gdy już do tego dojdzie, to jednostka napędowa samochodu nadaje się z reguły wyłącznie do wyrzucenia. O wiele częściej dochodzi do zużycia ślizgów, napinaczy oraz samego łańcucha. Kiedy więc wymienić łańcuch rozrządu w samochodzie?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze