Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SWAG do Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) TRISCAN
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
83 10 3960
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
83 10 3960
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  25,27
Średnica zewnętrzna [mm]:  35,6
Materiał:  Guma
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,2
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze