Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HEPU do Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10)

Turbosprężarka FA1 Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) FA1
Turbosprężarka DOLZ Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) DOLZ
Turbosprężarka ELRING Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) GK
Turbosprężarka HEPU Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.4 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) VICTOR REINZ
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
AP8261
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8261
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  5G0 965 567
Dla numeru OE:  5G0 965 567 A
Dla numeru OE:  2Q0 965 567
Dla numeru OE:  5Q0 965 567
Wydatek [l/h]:  500
Do 100 dni na zwrot
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze