Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12)

Turbosprężarka ELRING Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka VAICO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) VAICO
Turbosprężarka AJUSA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) AJUSA
Turbosprężarka BORSEHUNG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) BORSEHUNG
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) GARRETT
Turbosprężarka GK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) GK
Turbosprężarka HEPU Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) NPS
Turbosprężarka NRF Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) NRF
Turbosprężarka REINZ Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2012.12 - 2017.12) TRISCAN
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (1)
Kod produktu:
691.780
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
691.780
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
793.230
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
793.230
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  06K 145 701 E
Dla numeru OE:  06K 145 701 L
Dla numeru OE:  06K 145 701 M
Dla numeru OE:  06K 145 701 N
Dla numeru OE:  06K 145 701 S
Dla numeru OE:  06K 145 701 T
Dla numeru OE:  06K 145 702 G
Dla numeru OE:  06K 145 713 J
Dla numeru OE:  06K 145 715 B
Dla numeru OE:  06K 145 715 C
Dla numeru OE:  06K 145 715 D
Dla numeru OE:  06K 145 715 F
Dla numeru OE:  06K 145 722 A
Dla numeru OE:  06L 145 701 E
Dla numeru OE:  06L 145 701 F
Dla numeru OE:  06L 145 701 G
Dla numeru OE:  06L 145 701 H
Dla numeru OE:  06L 145 701 J
Dla numeru OE:  06L 145 701 K
Dla numeru OE:  814000-0015
Dla numeru OE:  814000-5015S
Dla numeru OE:  819035-0011
Dla numeru OE:  819035-0013
Dla numeru OE:  819035-0017
Dla numeru OE:  819035-5011S
Dla numeru OE:  819035-5013S
Dla numeru OE:  819035-5017S
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze