Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM do Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Turbosprężarka FAST Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FAST
Turbosprężarka AJUSA Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TMI
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0)
Kod produktu:
230030
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
230030
Masa [g]:  12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze