Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TOPRAN do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) FA1
Turbosprężarka NISSENS Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka TOPRAN Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 2.0 DI-D sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.01 - obecnie) TURBORAIL
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
116 561
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
116 561
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Materiał:  Blacha stalowa
Lokalizacja w aucie:  Góra
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu wstecznego
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze