Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
159 produktów
Zakup tarcz hamulcowych najczęściej polega na określeniu, w jakim modelu auta mają zostać zamontowane oraz czy powinny to być tarcze pełne, wentylowane, nacinane czy jeszcze inne. Bardzo często zupełnie zapominamy o wszystkich parametrach technicznych tarcz. Czy słusznie? Co możemy z tych właśnie parametrów wywnioskować?
czytaj więcej >Przyglądamy się z bliska tarczom hamulcowym ATE Power Disc. Jak ich budowa przekłada się na zapewniane przez nie efekty? Kto i w jaki sposób powinien ich używać? Z jakimi klockami najlepiej współpracują i jak powinniście podchodzić do opinii o tych właśnie tarczach?
czytaj więcej >Coraz więcej kierowców, sięgając po tarcze hamulcowe największych światowych marek, zastanawia się, czy nie wybiera przypadkiem czegoś, co powstało w jednej z dalekowschodnich fabryk. W przypadku tarcz hamulcowych Zimmermann obawy takie nie mają żadnych podstaw, gdyż są to produkty całkowicie i typowo niemieckie. Jak przekłada się to na ich jakość oraz różnorodność?
czytaj więcej >Dla części kierowców wprowadzanie rozróżnień pomiędzy tarczami hamulcowymi nacinanymi i nawiercanymi nie ma żadnego sensu. Inni z kolei, nawet jeśli różnicę między tymi tarczami widzą, nie bardzo wiedzą, co wynika z niej dla nich samych. Z myślą o obu tych grupach przygotowaliśmy nasz krótki poradnik i zestawienie obu typów tarcz. Dzięki niemu przekonacie się, że różnice pomiędzy nimi są i w niektórych przypadkach naprawdę mają znaczenie.
czytaj więcej >Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także tarcze ...