Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe do Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07)

Tarcze hamulcowe NPS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) NPS
Tarcze hamulcowe TEXTAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TEXTAR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
4.8 (53)
Kod produktu:
92280503
niedostępny
4.8 (53)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
92280503
Typ tarczy hamulcowej:  Tarcza hamulcowa 2-częsciowa
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowana wewnętrznie
Minimalna grubość [mm]:  32,4
Wysokość [mm]:  53
Wzór otworów/Ilosć otworów:  05/06
Średnica otworu [mm]:  112
Średnica otworu centrującego [mm]:  68
Ciężar [kg]:  10,7
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
T331A69
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
T331A69
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Średnica [mm]:  281
Średnica otworu centrującego [mm]:  62,1
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Tarcze hamulcowe

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Zimmermann FusionZ: Formula:Z, Formula:F i Formula:S - tarcze dwuelementowe-sprzężone marki Zimmermann

Dwuelementowe, sprzężone tarcze hamulcowe marki Zimmermann z serii FusionZ, czyli Formula:Z, Formula:F i Formula:S

Tarcze hamulcowe Zimmermann z serii FusionZ to tarcze dwuelementowe, kombinowane, powszechnie zwane wentylowanymi. Jakie dokładnie typy tarcz wchodzą w skład tej serii? Czym mogą Was zainteresować?

czytaj więcej >
Tarcze hamulcowe lite, nitowane i pływające. Różnice tarcz w samochodach sportowych i standardowych

Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów

To, jakie części zamienne wybieracie, naprawdę ma znaczenie. Możecie wybrać dobrze i cieszyć się bezproblemową jazdą przez długi czas lub kierować się wyłącznie ceną i liczyć z konsekwencjami tego wyboru. Przykład tarcz hamulcowych do topowych modeli BMW pokazuje, jakiego typu mogą to być konsekwencje.

czytaj więcej >
ATE PowerDisc tarcze hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?

Przyglądamy się z bliska tarczom hamulcowym ATE Power Disc. Jak ich budowa przekłada się na zapewniane przez nie efekty? Kto i w jaki sposób powinien ich używać? Z jakimi klockami najlepiej współpracują i jak powinniście podchodzić do opinii o tych właśnie tarczach?

czytaj więcej >
Jak często wymieniać tarcze hamulcowe?

Jak często wymieniać tarcze hamulcowe?

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki hamulcowe, wraz z postępem eksploatacji samochodu będą wymagały wymiany. Po czym poznać, że tarcze hamulcowe w naszym aucie uległy zużyciu? Jak często należy je wymieniać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze