Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne LUK do Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie)

Sprzęgło kompletne LUK Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło kompletne SACHS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło kompletne STATIM Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) STATIM
Sprzęgło kompletne AISIN Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) AISIN
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne DT Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) DT
Sprzęgło kompletne EXEDY Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło kompletne FAST Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) FAST
Sprzęgło kompletne HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło kompletne IPARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło kompletne KAMOKA Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) KAMOKA
Sprzęgło kompletne KAVO PARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło kompletne KAWE Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) KAWE
Sprzęgło kompletne MAPA Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) MAPA
Sprzęgło kompletne MECARM Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) MECARM
Sprzęgło kompletne NIPPARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) NIPPARTS
Sprzęgło kompletne NK Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) NK
Sprzęgło kompletne NPS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) NPS
Sprzęgło kompletne OEM Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) OEM
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RYMEC Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło kompletne SASIC Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) SASIC
Sprzęgło kompletne VALEO Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2010.02 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (230)
Kod produktu:
626 3049 09
dostępny
5.0 (230)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
626 3049 09
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  260
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
662,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230)
Kod produktu:
626 3049 33
dostępny
5.0 (230)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
626 3049 33
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  260
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Typ skrzyni biegów:  Nie dla półautomatyki
Liczba otworów mocujących wysprzęglika centralnego:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
910,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230)
Kod produktu:
600 0235 00
dostępny
5.0 (230)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
600 0235 00
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zamachowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Typ skrzyni biegów:  Nie dla półautomatyki
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Do 100 dni na zwrot
2180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze