Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia SUPLEX do Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05)

Sprężyny zawieszenia BENDIX Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) BENDIX
Sprężyny zawieszenia IPSA Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) IPSA
Sprężyny zawieszenia KILEN Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) KILEN
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia METZGER Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) METZGER
Sprężyny zawieszenia MONROE Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) MONROE
Sprężyny zawieszenia NIPPARTS Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) NIPPARTS
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Toyota CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.10 - 1991.05) SUPLEX
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SUPLEX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2)
Kod produktu:
35191
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
35191
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  13,25
Długość [mm]:  413
Średnica zewnętrzna [mm]:  165
Ciężar [kg]:  3,30
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2)
Kod produktu:
35093
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
35093
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  11,25
Średnica drutu 1 [mm]:  12,25
Długość [mm]:  375
Średnica zewnętrzna [mm]:  112
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  144
Ciężar [kg]:  3,30
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze