Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia WESTFALIA do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie)

Sprężyny zawieszenia TOPRAN Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) TOPRAN
Sprężyny zawieszenia WESTFALIA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) WESTFALIA
Sprężyny zawieszenia BORSEHUNG Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) BORSEHUNG
Sprężyny zawieszenia EIBACH Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) EIBACH
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KILEN Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) KILEN
Sprężyny zawieszenia KYB Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MONROE Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) MONROE
Sprężyny zawieszenia VIKA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI / TDI RS 4x4 liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:WESTFALIA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WESTFALIA
0 (0)
Kod produktu:
421676500001
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WESTFALIA
Kod:
421676500001
Jednostka:
KPL
Rodzaj rejestracji:  Pole z wymaganym wpisem
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Ciężar [kg]:  1,77
Do 100 dni na zwrot
508,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
WESTFALIA
0 (0)
Kod produktu:
405403500001
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WESTFALIA
Kod:
405403500001
Jednostka:
KPL
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Rodzaj rejestracji:  Pole z wymaganym wpisem
Ciężar [kg]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
858,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze