Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09)

Silnik ELRING Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) ELRING
Silnik BOSCH Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) BOSCH
Silnik KNECHT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) KNECHT
Silnik MAHLE Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MAHLE
Silnik AJUSA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) AJUSA
Silnik AUTOMEGA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) AUTOMEGA
Silnik BREDA LORETT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) BREDA LORETT
Silnik DT SPARE PARTS Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) ELWIS ROYAL
Silnik GOETZE Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) GOETZE
Silnik HOFFER Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) HOFFER
Silnik INA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) INA
Silnik IPD Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) IPD
Silnik MAPCO Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) NIPPARTS
Silnik NPS Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) NPS
Silnik NTY Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) NTY
Silnik OEM Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) OEM
Silnik PAYEN Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) PAYEN
Silnik RUVILLE Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) RUVILLE
Silnik SIDAT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) SIDAT
Silnik VAICO Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) VAICO
Silnik WALKER PRODUCTS Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) WALKER PRODUCTS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 501
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 501
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Ciężar netto [g]:  318,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,4
Wysokość [mm]:  93,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 236
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 236
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  93,3
Wysokość [mm]:  96,0
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Ciężar netto [g]:  397,0
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze