Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02)

Silnik CONTINENTAL CTAM Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik GATES Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) GATES
Silnik ELRING Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) ELRING
Silnik FILTRON Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) FILTRON
Silnik AJUSA Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) AJUSA
Silnik KAMOKA Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KAMOKA
Silnik AKRON-MALÒ Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) CHAMPION
Silnik COMLINE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) CONTINENTAL
Silnik DENCKERMANN Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) DENCKERMANN
Silnik DRI Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) DRI
Silnik ELSTOCK Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) ELWIS ROYAL
Silnik GOETZE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) GOETZE
Silnik HART Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) HART
Silnik JP GROUP Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) JP GROUP
Silnik KNECHT Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) LUCAS
Silnik MAHLE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NIPPARTS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) NIPPARTS
Silnik NPS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) NPS
Silnik PAYEN Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) PAYEN
Silnik PURRO Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) PURRO
Silnik PZL FILTERS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) PZL FILTERS
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik TMI Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) TMI
Silnik TRISCAN Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) TRISCAN
Silnik UFI Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) UFI
Silnik VEMO Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) VEMO
Silnik WIX FILTERS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100764S
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100764S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  142
Wymiar gwintu:  3/4" -16 UNF - 2B
Średnica zewnętrzna [mm]:  93,5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  9,5
Wysokość opakowania [cm]:  14,6
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze