Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DENCKERMANN do Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02)

Silnik CONTINENTAL CTAM Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik GATES Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) GATES
Silnik ELRING Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) ELRING
Silnik FILTRON Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) FILTRON
Silnik AJUSA Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) AJUSA
Silnik KAMOKA Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KAMOKA
Silnik AKRON-MALÒ Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) CHAMPION
Silnik COMLINE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) CONTINENTAL
Silnik DENCKERMANN Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) DENCKERMANN
Silnik DRI Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) DRI
Silnik ELSTOCK Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) ELWIS ROYAL
Silnik GOETZE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) GOETZE
Silnik HART Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) HART
Silnik JP GROUP Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) JP GROUP
Silnik KNECHT Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) LUCAS
Silnik MAHLE Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NIPPARTS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) NIPPARTS
Silnik NPS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) NPS
Silnik PAYEN Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) PAYEN
Silnik PURRO Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) PURRO
Silnik PZL FILTERS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) PZL FILTERS
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik TMI Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) TMI
Silnik TRISCAN Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) TRISCAN
Silnik UFI Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) UFI
Silnik VEMO Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) VEMO
Silnik WIX FILTERS Daewoo LUBLIN II Autobus 2.4 TD Autobus 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.03 - 2002.02) WIX FILTERS
Producent:DENCKERMANN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
4.0 (7 ocen)
Kod produktu:
A210040
dostępny
4.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A210040
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  93
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Wysokość [mm]:  139
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DENCKERMANN
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
A146910
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A146910
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Wysokość [mm]:  343
Średnica zewnętrzna [mm]:  138
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  84
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  84
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze