Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MEAT & DORIA do Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09)

Silnik ELRING Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) ELRING
Silnik FA1 Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) FA1
Silnik HENGST FILTER Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) HENGST FILTER
Silnik VAICO Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) VAICO
Silnik AJUSA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) AJUSA
Silnik BGA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) BGA
Silnik BTA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) BTA
Silnik CHAMPION Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) CHAMPION
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) ERA
Silnik EUROREPAR Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) EUROREPAR
Silnik FILTRON Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) FLENNOR
Silnik GATES Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) GATES
Silnik HOFFER Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) HOFFER
Silnik INA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) INA
Silnik JC PREMIUM Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) K&N FILTERS
Silnik KING Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) KING
Silnik LUCAS Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) MEAT & DORIA
Silnik OPTIBELT Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) SIDAT
Silnik TEDGUM Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) TEDGUM
Silnik TRISCAN Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) WIX FILTERS
Producent:MEAT & DORIA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
83139
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
83139
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Liczba otworów do mocowania:  2
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Dla numeru OE:  17106680
Dla numeru OE:  6238133
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
81000
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Ilość przewodów:  1
Długość kabli:  230
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Dla numeru artykułu:  81000
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze