Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik K&N FILTERS do Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09)

Silnik ELRING Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) ELRING
Silnik FA1 Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) FA1
Silnik HENGST FILTER Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) HENGST FILTER
Silnik VAICO Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) VAICO
Silnik AJUSA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BTA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) BTA
Silnik CHAMPION Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) CHAMPION
Silnik ERA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) ERA
Silnik EUROREPAR Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) EUROREPAR
Silnik FILTRON Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) FLENNOR
Silnik GATES Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) GATES
Silnik HOFFER Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) HOFFER
Silnik INA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) INA
Silnik JC PREMIUM Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) K&N FILTERS
Silnik KING Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) KING
Silnik LUCAS Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) MEAT & DORIA
Silnik OPTIBELT Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) SIDAT
Silnik TEDGUM Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) TEDGUM
Silnik TRISCAN Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Buick REGAL 3.8 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1989.10 - 1991.09) WIX FILTERS
Producent:K&N FILTERS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K&N FILTERS
5.0 (1)
Kod produktu:
HP-1001
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
HP-1001
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  95
Wysokość [mm]:  76
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wersja:  Premium Oil Filter
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K&N FILTERS
5.0 (7)
Kod produktu:
E-0890
niedostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
E-0890
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  143
Szerokość [mm]:  92
Wysokość [mm]:  151
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Okrągły
Do 100 dni na zwrot
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze