Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 coupe 115KM, 85kW, benzyna (1987.01 - 1990.08) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM155
dostępny
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM155
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  VW
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  480
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  60
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  16
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  54
Do 100 dni na zwrot
792,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze