Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS do Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw POLO coupe (86C, 80) 1.0 coupe 40KM, 29kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) VAICO
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0)
Kod produktu:
74-06671-5
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
74-06671-5
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,056336
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze