Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF V (1K1) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (2005.01 - 2008.11) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA BENELUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR23211
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR23211
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Ograniczenia producenta:  ZF - Generation III
Do 100 dni na zwrot
3681,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR23079
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR23079
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Ograniczenia producenta:  ZF - Generation II
Do 100 dni na zwrot
3681,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze