Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF V (1K1) 1.9 TDI 4motion liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA638L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA638L
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF/ SAGINAW
Do 100 dni na zwrot
1099,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA533L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA533L
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Specyfikacja:  Gen. II
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA646L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA646L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA723L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA723L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ogrzewanie/chłodzenie:  Dla pojazdów z chłodnicą oleju
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW & ZF
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA737L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA737L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze