Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze