Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S40 II (544) 1.8 sedan 125KM, 92kW, benzyna (2004.04 - 2010.12) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP105
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP105
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla numeru OE:  1381586
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze