Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Toyota 4 RUNNER I (_N5_, _N6_, _N7_) 2.4 4WD (RN50, RN55, RN60) SUV 112KM, 82kW, benzyna (1987.08 - 1989.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Toyota 4 RUNNER I (_N5_, _N6_, _N7_) 2.4 4WD (RN50, RN55, RN60) SUV 112KM, 82kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota 4 RUNNER I (_N5_, _N6_, _N7_) 2.4 4WD (RN50, RN55, RN60) SUV 112KM, 82kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Toyota 4 RUNNER I (_N5_, _N6_, _N7_) 2.4 4WD (RN50, RN55, RN60) SUV 112KM, 82kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Toyota 4 RUNNER I (_N5_, _N6_, _N7_) 2.4 4WD (RN50, RN55, RN60) SUV 112KM, 82kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota 4 RUNNER I (_N5_, _N6_, _N7_) 2.4 4WD (RN50, RN55, RN60) SUV 112KM, 82kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Toyota 4 RUNNER I (_N5_, _N6_, _N7_) 2.4 4WD (RN50, RN55, RN60) SUV 112KM, 82kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
TY9011
niedostępny
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
TY9011
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TOYODA
Do 100 dni na zwrot
983,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
TY9045
niedostępny
Kaucja: 626,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
TY9045
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TOYODA
Liczba otworów do mocowania:  3
Do 100 dni na zwrot
1166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 626,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze