Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2014.05 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54872
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54872
Jednostka:
szt
Rozmiar opony:  <225
Długość całkowita [mm]:  1280
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu dynamic steering
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,75
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M16x1.5
Do 100 dni na zwrot
5335,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze