Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54866
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54866
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1215
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
1399,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54931
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54931
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ESP
Do 100 dni na zwrot
2014,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54456
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54456
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów bez ESP
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu olejowego
Do 100 dni na zwrot
3790,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze