Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VAICO
Producent:ELSTOCK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0320
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0320
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  9,6
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0320R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0320R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
15-1076
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-1076
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Saginaw
Średnica koła pasowego [mm]:  145
Liczba rowków:  1
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze