Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t Bio Power sedan 163KM, 120kW, Benzyna / etanol (2007.01 - 2015.02) VAICO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50407
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50407
Jednostka:
szt
Długość całkowita [mm]:  726
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
527,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze