Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD sedan 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.12 - 2015.02) VAICO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50407
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50407
Jednostka:
szt
Długość całkowita [mm]:  726
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
527,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze