Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) TRW
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9120032
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120032
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Długość przegub aksialny [mm]:  215
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  1242
Rozstaw srub mocujących:  317
Suw [mm]:  130
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  16,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  132
Do 100 dni na zwrot
589,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze