Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 58KM, 43kW, benzyna (2006.06 - 2010.08) TRW
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277439
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277439
Ograniczenia producenta:  Dacia
Ograniczenia producenta:  Fiat
Ograniczenia producenta:  Ford
Ograniczenia producenta:  Renault
Ograniczenia producenta:  Nissan
Ograniczenia producenta:  Opel
Ilość biegunów:  3
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Szerokosc wtyczki [mm]:  0,64
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Dla numeru artykułu:  70699502
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze