Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) VAICO
Producent:LENCO

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
EPR5019
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
EPR5019
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  HPI
Zastosowanie dla pojazdów od roku prod.:  199809
Zastosowanie dla pojazdów do roku prod.:  200505
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
EPR5020
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
EPR5020
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  HPI
Zastosowanie dla pojazdów od roku prod.:  200506
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA409L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA409L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez manszet układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA415L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA415L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Materiał:  Aluminium
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez amortyzatora układu kierowniczego
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA468L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA468L
Tryb pracy:  Manualny
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA815L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA815L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1170
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA824L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA824L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SMI
Długość całkowita [mm]:  1180
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA941L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA941L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Specyfikacja:  2.75 TURNS LOCK-LOCK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez silnika elektrycznego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA869L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA869L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Układ kierowniczy:  Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Specyfikacja:  3.25 TURNS LOCK-LOCK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez silnika elektrycznego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA533L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA533L
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Specyfikacja:  Gen. II
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze