Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania S-TR Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) S-TR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V liftback 112KM, 82kW, benzyna (1999.03 - 2008.12) TRW
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR911
dostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR911
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot
572,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR236
dostępny
Kaucja: 434,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR236
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez adaptera
Rozstaw srub mocujących:  80
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
614,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 434,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP919
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP919
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1180
Do 100 dni na zwrot
1624,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze