Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) VAICO
Producent:TRW

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM199
niedostępny
Kaucja: 437,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM199
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1058
Rozstaw srub mocujących:  275
Średnica [mm]:  10
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  55
Długość przegub aksialny [mm]:  179
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 437,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM200
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM200
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1066
Rozstaw srub mocujących:  275
Liczba otworów do mocowania:  2
Średnica [mm]:  10
Tryb pracy:  Manualny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  55
Długość przegub aksialny [mm]:  184
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
434,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR317
niedostępny
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR317
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
601,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP259
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP259
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1060
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Długość przegub aksialny [mm]:  185
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  SMI
Do 100 dni na zwrot
1153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP258
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP258
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Długość całkowita [mm]:  1056
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Długość przegub aksialny [mm]:  178
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
1237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR811
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR811
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1,5
Kształt adaptera:  Trójkątny
Rozstaw srub mocujących:  97
Średnica punktów mocowania [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
1309,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze