Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault 6 (118_) 1.1 liftback 48KM, 35kW, benzyna (1971.07 - 1980.04) TRW
Producent:ERA BENELUX

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2077
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2077
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem wewnętrznym
Ograniczenia producenta:  Connector length 115
Do 100 dni na zwrot
833,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2076
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2076
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem wewnętrznym
Długość [mm]:  925
Ograniczenia producenta:  Connector length 38
Do 100 dni na zwrot
833,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2075
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2075
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Długość przyłącza [mm]:  115
Do 100 dni na zwrot
833,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2074
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2074
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Długość przyłącza [mm]:  38
Do 100 dni na zwrot
833,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze