Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 130 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.03 - obecnie) VAICO
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU01424
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU01424
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Jtekt
Ograniczenia producenta:  with round plug
Cisnienie [bar]:  101
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG01391R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01391R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1300
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  38
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG01390
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01390
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1300
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  38
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00571
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00571
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  HPI
Ograniczenia producenta:  Generation I
Cisnienie [bar]:  106
Ciężar netto [kg]:  5,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze