Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 126KM, 93kW, olej napędowy (2000.10 - 2001.11) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP064
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP064
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
352,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze