Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 407 SW (6E_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.12) VAICO
Producent:SPIDAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54396
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54396
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  115
Do 100 dni na zwrot
1419,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52433
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52433
Jednostka:
szt
Rozmiar felgi [cal]:  17
Rozmiar felgi [cal]:  18
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,75
Do 100 dni na zwrot
1908,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51524
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51524
Jednostka:
szt
Rozmiar felgi [cal]:  16
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość obrotów koła kierownicy:  3
Do 100 dni na zwrot
3172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52434
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52434
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
4428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze