Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 3.0 24V Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) VAICO
Producent:CEVAM

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
110869
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110869
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  F16x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
135335
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135335
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAGINAW
Cisnienie [bar]:  110
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
110691
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110691
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1205
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  F16x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
113379
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113379
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
110742
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110742
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
110745
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110745
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze