Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.08 - 2004.10) VAICO
Producent:LIZARTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIZARTE
5.0 (1)
Kod produktu:
04.16.0270-1
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
04.16.0270-1
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Kolor:  Czarny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
932,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LIZARTE
5.0 (1)
Kod produktu:
01.64.1580
niedostępny
Kaucja: 701,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
01.64.1580
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Kolor:  Szary
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
1713,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 701,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze