Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 406 (8B) 2.0 HDI 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1998.06 - 2001.08) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP166
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP166
Jednostka:
szt
Średnica koła pasowego [mm]:  136
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Ilość żeber:  6
Kształt adaptera:  Okrągły
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  100
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  27
Rozstaw srub mocujących:  80
Do 100 dni na zwrot
393,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze