Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Peugeot 206 SW (2E/K) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.07 - 2007.02) VIKA
Producent:ELSTOCK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
15-0202
dostępny
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0202
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]:  135
Liczba rowków:  6
Ilość połączeń:  2
Ciężar netto [kg]:  2,4
Do 100 dni na zwrot
470,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0275
dostępny
Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0275
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1180
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  72
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,3
Ciężar netto [kg]:  6,4
Do 100 dni na zwrot
1186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0275R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0275R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW/ZF
Długość [mm]:  1180
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,3
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze