Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HITACHI/HUCO Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) HITACHI/HUCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan ALMERA I (N15) 1.4 GX,LX sedan 75KM, 55kW, benzyna (1995.09 - 2000.07) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0208
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0208
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Kayaba
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  4
Średnica koła pasowego [mm]:  115
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
ND9001
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
ND9001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość 1 [mm]:  1150
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12
Do 100 dni na zwrot
680,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze